විෂ්ණු ශර්මගේ පංච තන්ත්රය. Perera,Tenison(අනුවාදක) Sin
By: Perera,T. Perera,Tenison
.
Material type: 
Item type | Current location | Call number | Status | Date due |
---|---|---|---|---|
![]() |
Sri Lanka Institute of Development Administration | 398.2 ශර්මා (Browse shelf) | Available |
Browsing Sri Lanka Institute of Development Administration Shelves Close shelf browser
![]() |
No cover image available No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available No cover image available |
![]() |
||
398.095492 FOL Folklore in the urban context / | 398.095493 ප්රේමසි සිංහල ජනශ්රැති අධ්යයන | 398.2 ආනන් වඳුරු කෝලම් - බටහිර ඉන්දීය කොදෙව් ජන කතා | 398.2 ශර්මා විෂ්ණු ශර්මගේ පංච තන්ත්රය. | 398.2049148 කහඳ සංඛ්යා පුරාණය | 398.2095493 PAR Village folk-tales of Ceylon: | 398.354 අතප සත්කෝරලේ අභාවිත චාරිත්ර |
විෂ්ණු ශර්මගේ තන්ත්ර පහකින් යුත් පංචතන්ත්රය, කීර්තිමත් අති පුරාණ සම්භාව්ය කෘතියකි. මෙය එකොළොස් වන සියවසේ සිට දහ අටවන සියවස දක්වාත් ඉන් ඔබ්බට මේ දක්වාත් භාෂා ගණනකට පරිවර්තනය වූවකි. පංචතන්ත්රය සම්පාදනය කිරීමේ අරමුණ වී ඇත්තේ ඉන්දියාවේ මහිලාරෝප්ය නම් නගරය රාජධානි කරගෙන රජ කළේ යැයි සැලකෙන අමරශක්ති නම් රජුගේ පුතුන්වු බහු ශක්ති, උග්ර ශක්ති, අනන්ත ශක්ති යන කුමරුන්ට නීති ශාස්ත්රය ඉගැන්වීමයි. මෙය හය මසකින් ඉටු කළ යුතු කාර්යයක් විය. මෙම කෘතියේ අමුඛය හෙවත් පෙර වැකියේ අමර ශක්ති රජු දුර්බුද්ධි තම පුතුන් තිදෙනා ගැන මෙනෙහි කර තම පරම්පරාවේ ධනය හා රාජ්ය උරුමය විනාශ වෙතැයි සිතා උකටලීව පන්සියයක් පමණ වූ සිය රාජ්යය සබය කැඳවා තම පුතුන් තිදෙනාට ඥානය ලබාදීම ගැන කතාබහ කළ බවත්, එය ඉතා කෙටි කාලයකින් ශාස්ත්ර ඥානය ලබාදීමට විෂ්ණු ශර්ම පඬිවරයා තෝරාගන්නට යෙදුන බවත් කෘතියේ ආරම්භයේ කියවේ.
මෙය පංචතන්ත්රයේ සියලු කොටස් හෙවත් තන්ත්ර පහේම වෘතාන්තය, කථිකාව නොමදව පාඨකයාට ගෙන එන කෘතියකි. විශ්ව සාහිත්යයේ අසිරිමත් කෘතියක් වූ මෙය සිසු දරුවන්ට මෙන්ම වැඩිහිටි පාඨකයන්ට ද ජීවිතය හසුරුවා ගැනීමට මහඟු අවවාද, උපදෙස් ආදිය නොමසුරුව සපයන පරමාදර්ශී රසාකරයකි. මෙය අනුවාදයක් ලෙසින් නම්කරන ලද මුත් මෙයින් බැහැර වී ඇත්තේ ඒකාකාරී ශ්ලෝක ස්වල්පයක් පමණි. සරල සුගම බසින් සපයන ලද මේ කෘතිය පාඨකයාට භාවපූර්ණ රසයක් ලබා දෙනු නොඅනුමානය
There are no comments for this item.